Zwroty

Strona główna / Zwroty

Jak dokonać zwrotu przy zakupie online – MyLove Butik

Krok 1

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.

Krok 2

Zapakuj zwracane produkty oraz dołącz paragon który został dołożony do przesyłki.

Krok 3

Zabezpiecz paczkę na czas podróży.

Krok 4

Nadaj paczkę u wybranego przez siebie przewoźnika na swój koszt.

Krok 5

Odeślij zwrot na adres:

Sklep MyLove Butik
ul.Rynek 22
27-640 Klimontów

FORMULARZ ZWROTU – POBIERZ

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH PRZY ZWROTACH


1. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Iwona Maj/MyLove Iwona Maj, adres: Rynek 22 Klimontów 27-640 prowadząca działalność gospodarczą: wpisaną do CEIDG pod numerem 47.71, NIP: 8641918782, REGON: 528510650. (dalej: Administrator);
2. Dane kontaktowe Administratora: MyLove Iwona Maj, adres: Rynek 22 Klimontów 27-640, kontakt@mylovebutik.pl.
3. Podane w formularzu dane osobowe Administrator przetwarza w celu:
a. rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji – podstawą prawną przetwarzania danych w tym celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: Rozporządzenie), przy czym za wyrażenie zgody uznać należy samo uzupełnienie danych w polach formularza reklamacyjnego oraz jego złożenie u Administratora;
b. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora polegających na przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego, realizacji wewnętrznych celów administracyjnych Administratora, a także na możliwości ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych w tych celach jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia).
4. Administrator przetwarza dane osobowe przez czas realizacji zgłoszenia reklamacyjnego lub do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami. Okres przetwarzania danych może być również przedłużony w przypadkach i w zakresie określonym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa np. w celu realizacji obowiązków publicznoprawnych nałożonych na administratora.
5. Administrator może przekazywać dane osobowe podwykonawcom lub innym podmiotom, w szczególności dostawcom rozwiązań informatycznych, wyłącznie w związku z realizacją czynności składających się na realizację zgłoszonej reklamacji.
6. Osobie zgłaszającej reklamację przysługuje prawo żądania dostępu do treści jej danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych. Masz także prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych w celach marketingowych.
7. Ponadto osobie zgłaszającej reklamację przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy osoba ta uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Dane podawane w formularzu reklamacyjnym przetwarzane są na zasadzie dobrowolności ich podania, niemniej jednak brak ich podania uniemożliwia Administratorowi realizację reklamacji.